سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
موضوعات سایت
آرشیو سایت

بهمن 1387
اردیبهشت 1388
خرداد 1388

سایت های مفید

پایگاه اطلاع رسانی مردم

کدخدایی:
تاریخ :پنج شنبه 88 خرداد 28 ساعت : ساعت 8:7 عصر نظرات : ()
شورای نگهبان از کاندیداها برای حضور در جلسه آینده دعوت می‌کند .

پایگاه اطلاع رسانی مردم: سخنگوی شورای نگهبان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای حضور در جلسه آتی شورای نگهبان دعوت می‌شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مردم به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی با اشاره به جلسه دیروز جهارشنبه اعضای شورای نگهبان، افزود: جهارشنبه اولین جلسه عمومی اعضای شورای نگهبان، پس از انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد؛در جلسه صبح، ابتدا طی گزارشی، روند برگزاری انتخابات و فرآیند نظارت بر اجرای انتخابات به اعضای محترم شورای نگهبان ارائه شد و کارشناسان، گزارش‌های خود را از روند انتخابات ارائه دادند و سپس اعضای شورای نگهبان پرسش‌هائی را طرح کردند که کارشناسان به این پرسش‌ها پاسخ دادند.
معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: در جلسه بعد از ظهر نیز گزارش هیات مرکزی نظارت بر انتخابات همراه با گزارشی از اعتراض‌ها و شکایت‌های سه کاندیدای محترم، ارائه شد.
کدخدائی با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه نمایندگان نامزدها در شورای نگهبان افزود: در جلسه بعد از ظهر دیروز، گزارشی از جلسه با نمایندگان نامزدها، به اعضای محترم شورای نگهبان ارائه شد و در نهایت، دو تصمیم اتخاذ شد تا در جلسات آتی شورای نگهبان پیگیری شود.
سخنگوی شورای نگهبان افزود: تصمیم اول این بود که از خود نامزدهای محترم دعوت کنیم، اوایل هفته آینده در جلسه عمومی شورای نگهبان که با حضور تمامی اعضای این شورا تشکیل می‌شود حضور داشته باشند و ضمن بیان مطالبشان، اگر سوال و نظری دارند در حضور خود اعضای شورای نگهبان مطرح کنند و در واقع در یک تعامل مستقیم، مسائل مورد نظر نامزدهای گرامی و اعضای محترم شورای نگهبان مطرح شود.
کدخدائی افزود: بر اساس تصمیم دوم، شورای نگهبان از معاونت اجرائی خواست تا از طریق کارشناسان، موضوع شکایات کاندیداها به طور دقیق‌تر بررسی شود و نتایج آن به جلسه آتی و عمومی شورای نگهبان ارائه گردد.

نویسنده:مجید نصرتی  

نوای سایت

تبلیغات سایت

 

ارتباط آنلاین

آخرین ارسالی ها
فرزندانهاشمی
پنج پیشنهاد روزنامه امریکایی به اوباما برای تشدید آشوبهای تهران
افشاگری مجله آلمانی شوایتس
گزارش تجمع دانشجویان مقابل دادستانی تهران
اعلام برائت آیتالله خزعلی از فرزندش
/تکرار/ با حضور پر شکوه مردم؛
اطلاعیه معاونت ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رییسجمهور:
مصطفی پورمحمدی در نامهای خطاب به موسوی:
راهپیمایی 150 کیلومتری طلاب قم برای بیعت با رهبری
کدخدایی:
حرکت خودجوش موتورسواران حزب الله در تهران برگزار شد
فرزند و برادر دو شهید حوادث اخیر در گفتگو با فارس:
سیدحسن نصرالله حضور گسترده مردم ایران در انتخابات را ستود
مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی
یگاه تحلیلی پولیتیکوی آمریکا:
[همه عناوین(71)][عناوین آرشیوشده]

Atom | RSS 1.0 | RSS 2.0 | RSD | Email | Valid CSS3| modafeclip 2.0
Design:ModaFeclip.com
.تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای مدافع کلیپ محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با اجازه مدیران امکانپذیز میباشد