سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
موضوعات سایت
آرشیو سایت

بهمن 1387
اردیبهشت 1388
خرداد 1388

سایت های مفید

پایگاه اطلاع رسانی مردم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران:
تاریخ :دوشنبه 88 خرداد 25 ساعت : ساعت 9:38 عصر نظرات : ()
موسوی می‌گوید چون مردم به من رای نداده‌اند انتخابات را ابطال کنید

پایگاه اطلاع رسانی مردم : دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: موسوی می‌گوید چون مردم به من رای نداده‌اند انتخابات را ابطال کنید. مفهوم این حرف ایستادن در برابر مردم و مقاومت در برابر یک ملت فداکار است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مردم به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی محمد نبی حبیبی دبیر‌کل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت با اشاره به بیانیه جدید میر حسین موسوی که توسط رسانه‌های بیگانه مورد استقبال قرار گرفته، اظهار داشت: میر‌حسین موسوی در بیانیه موهن خود علیه ملت ایران با دشمنان نظام همنوا شده است. کسانی که نمی‌خواهند به رای مردم تمکین کنند راه دیکتاتورها را می‌روند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ حمایتی از سوی نامزدها از هیچ صندوقی نشده است، تصریح کرد: نزدیک به 40 میلیون ایرانی پای صندوق‌های‌ رای آمده‌اند. موسوی می‌گوید چون مردم به من رای نداده‌اند انتخابات را ابطال کنید. مفهوم این حرف چیست؟ مفهوم این است که حر‌ف ایستادن در برابر مردم و مقاومت در برابر یک ملت فداکار است.
دبیر کل حزب موتلفه ادامه داد: نامزدهای مطرح در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قبل از برگزاری انتخابات در مصاحبه‌ها تاکید کردند رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه است حالا که نتیجه رای اعلام شده برخی از آنها عهد شکنی کرده‌اند و می‌گویند از صندوق فقط باید نام ما بیرون بیاید.
حبیبی با اشاره به موضع کروبی و محسن رضایی اظهار داشت: واقعا تاسف آور است آقایان هنوز به شمارش آرا حتی در یک صندوق هم اعتراض نکرده‌اند. صحت انتخابات را بر اساس گمان‌های خود و دوستانشان زیر سوال می بردند از همین‌رو مردم این رفتارها غیر مدنی را زیر نظر دارند و در فرصت مقتضی به آن پاسخ خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه برخی از کسانی که به موسوی رای داده‌اند اکنون با این رفتارها فریاد بر‌آوردند رای ما را پس بده،ابراز داشت: چرا مردم را دعوت به شورش کرده‌اید و خود را زود لو داده‌اید شعار مرگ بر منافق بزودی فضای ایران را تسخیر می‌کند ایستادن در برابر نظام فقط کار فاشیست ها و دیکتاتورها است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی یاد‌آور شد: ما می‌خواهیم شما در همین آب و خاک زندگی کنید. نباید طوری حرف بزنید که مورد لعن و نفرین مردم و بویژه خانواده شهدا و متدینین قرار گیرید از همین رو شما تنها یک راه دارید و آن هم تسلیم در برابر رای ملت است والا باید بروید زیر خیمه آمریکا و اسرائیل علیه نظام و مردم فحاشی کنید.
حبیبی اضافه کرد: اصولگرایان اکنون خود را برای یک خیزش جدید برای چهار سال آینده در مورد پیشرفت کشور و خدمت به مردم آماده می‌کنند متاسفانه رقبا با طرح مسائل انحرافی می‌خواهند پیروزی در انتخابات را در کام ملت تلخ کنند و می‌خواهند انرژی ملت را را در جهت اختلاف و تشنج و بروز خشونت صرف کنند. ما به مردم توصیه می کنیم فریب بدخواهان را نخورند و فقط در حد دفع فتنه و آشوب در صحنه ظاهر باشند.
وی خطاب به موسوی خاطر نشان کرد: حرکت شما و دعوت به شورش یک حرکت زشت و ضد انقلابی علیه اعتماد عمومی است. این رویکرد برای همیشه شما را از صحنه سیاست ایران محو می‌کند. کاری نکنید با آوردن نام شما مردم خیانت و جنایات بنی صدر را در ذهن خود تداعی کنند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی افزود: اگر راست می گویید که انتخابات مخدوش است چرا گزارش بازرسان خودتان را که در محل‌‌ صندوق‌های رای مستقر بودند را منتشر نمی‌کنید حتی یک گزارش از تخلف که قابل اعتنا باشد را ندارید.
حبیبی با اشاره به بازتاب وسیع خبر پیروزی ملت در رسانه‌های جهانی تصریح کرد: امروز جهانیان مشارکت 85 درصدی ملت در انتخابات دهم را با حیرت نگاه می‌کنند و ملت ایران را تحسین می‌کنند. گروهها و سازمان‌های سیاسی در جهان و روسای جمهوری جهان با تبریک به آقای احمدی نژاد نتیجه آرا را به رسمیت شناخته‌اند.
وی ادامه داد: چرا برخی از روی کینه نمی‌خواهند بپذیرند 5/24 میلیون رای به احمدی‌نژاد یک سند با ارزش است. مردم به آنکه خواسته‌اند رای داده‌اند.‌این باعث مباهات جریان اصولگرایی است که توانسته کار‌آمدی خود را در اجرا ثابت کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی عنوان داشت: چرا آقایان نمی‌خواهند باور کنند که تحلیل‌شان از شرایط کشور و تمایلات مردم و نظر ‌سازی‌های هوادرانشان غلط بوده است. چهره اسطوره‌ای که رسانه‌های داخل و خارج از آنها ساخته بودند‌ در نزد افکار عمومی فرو ریخت و برتری قدرت، مدیریت و استدلال احمدی‌نژاد سدر مناظرات اصلح بودن او را اثبات و نتیجه را رقم زد.
حبیبی گفت: آنها که با کمک رادیوهای بیگانه موج سبز مخملی را کلید زدند پس از برگزاری اولین مناظره با سونامی افکار عمومی روبه رو شدند و در روز 22 خرداد آراء میلیونی مردم آنها را کنار گذاشت حق آن است که حداقل انتخاب مردم را به رسمیت بشناسد و انکار نکنند.
وی در پایان از همه علما و بزرگان و دلسوزان نظام و مردم آگاه خواست با هوشیاری و دقت مراقب هر نوع ترفند و توطئه باشند و با حفظ آرامش در همه صحنه‌ها حضور گسترده داشته باشند و از هر نوع اقدامی که آب به آسیاب اغتشاشگران و استکبار جهانی بریزد خودداری نمایند.


نویسنده:مجید نصرتی  

نوای سایت

تبلیغات سایت

 

ارتباط آنلاین

آخرین ارسالی ها
فرزندانهاشمی
پنج پیشنهاد روزنامه امریکایی به اوباما برای تشدید آشوبهای تهران
افشاگری مجله آلمانی شوایتس
گزارش تجمع دانشجویان مقابل دادستانی تهران
اعلام برائت آیتالله خزعلی از فرزندش
/تکرار/ با حضور پر شکوه مردم؛
اطلاعیه معاونت ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رییسجمهور:
مصطفی پورمحمدی در نامهای خطاب به موسوی:
راهپیمایی 150 کیلومتری طلاب قم برای بیعت با رهبری
کدخدایی:
حرکت خودجوش موتورسواران حزب الله در تهران برگزار شد
فرزند و برادر دو شهید حوادث اخیر در گفتگو با فارس:
سیدحسن نصرالله حضور گسترده مردم ایران در انتخابات را ستود
مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی
یگاه تحلیلی پولیتیکوی آمریکا:
[همه عناوین(71)][عناوین آرشیوشده]

Atom | RSS 1.0 | RSS 2.0 | RSD | Email | Valid CSS3| modafeclip 2.0
Design:ModaFeclip.com
.تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای مدافع کلیپ محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با اجازه مدیران امکانپذیز میباشد