سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
موضوعات سایت
آرشیو سایت

بهمن 1387
اردیبهشت 1388
خرداد 1388

سایت های مفید

پایگاه اطلاع رسانی مردم

مجیری در گفتگو با مردم نیوز :
تاریخ :چهارشنبه 88 خرداد 27 ساعت : ساعت 2:1 عصر نظرات : ()
مناظره نمایندگان شورای نگهبان و وزارت کشور با موسوی مسائل را شفاف می کند .

پایگاه اطلاع رسانی مردم : دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه اگر موسوی به دنبال حل این مسائل و شفاف‌سازی موضوعات مطرح شده است، باید شرایط مناظره را قبول کند، گفت: برگزاری این مناظره می‌تواند به شفاف‌سازی اذهان عمومی کمک کند.


مجید مجیری دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه برگزاری مناظره بین موسوی و نمایندگانی از وزرات کشور و شورای نگهبان با این پیش‌فرض که اگر موسوی به ضوابط مناظره پایبند بوده و اصول آن را قبول کند برنامه‌ تاثیرگذاری خواهد بود، اظهار داشت: این برنامه به شفاف‌سازی هرچه بیشتر افکار مردم که به دنبال روشن شدن ادعاهای موسوی هستند، کمک می‌کند و مطمئنا پاسخ‌های وزارت کشور و شورای نگهبان تخصصی است.
وی افزود: موسوی باید قبول کند که مناظره اصولی دارد و تخطی از آنها جرائمی به همراه خواهد داشت؛ همان طور که در مناظرات تلویزیونی ایام انتخابات دیدیم، با وجود اینکه موسوی قوانین و ضوابط مناظره را پذیرفته بود اما در خصوص کاندیدای غایب صحبت کرد و وقتی به احمدی‌نژاد وقت اضافه‌ای داده شد یکی از اعتراضات موسوی به شورای نگهبان همین زمان بیشتری بود که به احمدی‌نژاد داده شد.
این فعال دانشجویی با بیان اینکه اگر موسوی به دنبال حل این مسائل و شفاف‌سازی موضوعات مطرح شده است، باید شرایط مناظره را قبول کنند، تصریح کرد: برگزاری این مناظره می‌تواند به شفاف‌سازی اذهان عمومی کمک کند اما فکر نمی‌کنم موسوی در آن جلسه با گزارش‌های نمایندگان این دو نهاد قانع شود.
مجیری ادامه داد: اگر کاندیداها و طرفدارانشان توصیه‌های این دو نهاد را قبول داشتند ما شاهد تجمع موسوی و طرفدارانش در خیابان‌ها نبودیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر قانون‌گریزی یکی از دغدغه‌های موسوی برای آمدن به صحنه انتخابات پس از 20 سال بود، امروز شاهد این نبودیم که وی به موجب حرکات بسیار زشت و زننده به قانون‌گریزی در تمام کشور متهم شود.
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خصوص اینکه آیا موسوی مستنداتی برای ارائه در مناظره دارد، گفت: متن نامه اعتراض موسوی به شورای نگهبان یک‌سری صحبت‌های کلی در خصوص عدم رضایت خود از آرا، زیر سوال بردن انتخابات و ایجاد خلل در روند انتخابات بود.
مجیری اضافه کرد: موسوی نمی‌خواهد این را قبول کند لذا با بهانه‌گیری به دنبال راه فرار است و مشخص است که برای بهانه مستندات خاصی وجود ندارد و شخصی که بهانه می‌گیرد دنبال راه چاره منطقی نبوده و با بستن چشمهایش دهن به اعتراض باز می‌کند.


نویسنده:مجید نصرتی  

نوای سایت

تبلیغات سایت

 

ارتباط آنلاین

آخرین ارسالی ها
فرزندانهاشمی
پنج پیشنهاد روزنامه امریکایی به اوباما برای تشدید آشوبهای تهران
افشاگری مجله آلمانی شوایتس
گزارش تجمع دانشجویان مقابل دادستانی تهران
اعلام برائت آیتالله خزعلی از فرزندش
/تکرار/ با حضور پر شکوه مردم؛
اطلاعیه معاونت ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رییسجمهور:
مصطفی پورمحمدی در نامهای خطاب به موسوی:
راهپیمایی 150 کیلومتری طلاب قم برای بیعت با رهبری
کدخدایی:
حرکت خودجوش موتورسواران حزب الله در تهران برگزار شد
فرزند و برادر دو شهید حوادث اخیر در گفتگو با فارس:
سیدحسن نصرالله حضور گسترده مردم ایران در انتخابات را ستود
مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی
یگاه تحلیلی پولیتیکوی آمریکا:
[همه عناوین(71)][عناوین آرشیوشده]

Atom | RSS 1.0 | RSS 2.0 | RSD | Email | Valid CSS3| modafeclip 2.0
Design:ModaFeclip.com
.تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای مدافع کلیپ محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با اجازه مدیران امکانپذیز میباشد