سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
صفحه نخست
پست الکترونیک
صفحه ی مشخصات
خانگی سازی
ذخیره کردن صفحه
اضافه به علاقه مندیها
موضوعات سایت
آرشیو سایت

بهمن 1387
اردیبهشت 1388
خرداد 1388

سایت های مفید

پایگاه اطلاع رسانی مردم

فرزند و برادر دو شهید حوادث اخیر در گفتگو با فارس:
تاریخ :پنج شنبه 88 خرداد 28 ساعت : ساعت 7:53 عصر نظرات : ()
اجازه نمی‌دهیم شخصی از شهدای ما سوء استفاد کند .

پایگاه اطلاع رسانی مردم : محمد رجب‌پور فرزند و برادر دو شهید حوادث اخیر در مهد کودک آوای باران در پاسخ به اینکه قرار است برای شهدای رجب پور از طرف میر‌حسین موسوی مراسمی گرفته شود، تاکید کرد: ما خودمان برای مراسم اقدام می کنیم و البته هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی هم از این مسئله سوء استفاد کند.


محمد رجب‌پور فرزند شهید سروره برومند و برادر شهید فاطمه رجب‌پور که در حوادث اخیر تهران توسط افراد ناشناس به شهادت رسیدند در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری مردم نیوز، گفت: طی تماس های تلفنی که با مادر و خواهرم داشتیم متوجه شدیم که آنها پاسخ نمی‌دهند و آن روز هم حوالی میدان آزادی شلوغ بود لذا پس از اینکه نتوانستیم پاسخی دریافت کنیم به مهد کودک مراجعه کرده و دیدیم در خیابان و روبه‌روی مهد کودک حوزه مقاومت بسیجی است که چندین خودرو و موتور سیکلت آتش زده شده و به حوزه مقاومت هم حمله شده و کل حوزه مقاومت تقریبا به آتش کشیده شده است.
وی افزود: زمانی که داخل ساختمان مهد کودک شدیم با جنازه‌های شهدای خود در حالی که غرق در خون بودند مواجه شدیم.
رجب پور افزود: مادر و خواهر بنده حدود 2 سال بود که در مهد کودک آوای باران مشغول به کار بودند و طی روال معمول هر روزه خود چند روز پیش به سرکار رفته که متاسفانه با توجه به مسائلی که بوجود آمده مورد اصابت گلوله قرار گرفته و شهید شدند.
این فرزند شهید تصریح کرد: بنده خودم سال‌ها سابقه فعالیت در نیروی مقاومت بسیج دارم و در جنگ هم حضور داشتم و خانواده ما هم در اکثر مسائل اعتقادی و مذهبی حضور دارند.
رجب پور اضافه کرد: اگر احیانا اشخاصی و یا گروهی به رای مردم دست پیدا نکردند راه‌های قانونی برای اعتراض وجود دارد و بهتر است که آنها از طریق قانون اقدام کنند و در صورتی که ناامنی و اغتشاش در جامعه ایجاد شود امروز من مادر و خواهر خود را از دست دادم و ممکن است که فردا این اتفاق برای دیگران بیافتد.
وی ادامه داد: ما برای این نظام خون‌ها داده‌ایم‌ و هشت سال برای حفظ آن دفاع کردیم و جوانان زیادی را در این راه از دست دادیم لذا باید این آرمان‌ها و این نظام حفظ شود.
رجب پور گفت: عوامل بیگانه دنبال گل آلود کردن آب هستند تا از آن برای خود صیدی بگیرند یعنی به نظر من این گونه مسائل از خارج کشور هدایت می‌شود تا در نهایت به نظام اسلامی لطمه زده شود.
وی در ادامه اظهار داشت: ما باید ضمن حفظ هوشیاری نباید اجازه دهیم که مورد سوء استفاده دشمنان قرار بگیریم و توصیه می‌کنم که معترضین با آرامش و متانت مسائل را پیگیری کنند و مسئولینی که در این زمینه‌ در حال فعالیت هستند هم باید سعی و تلاش خود را در جهت امنیت و آرامش جامعه معطوف کنند.
وی افزود: اگر کسی مطلب و یا اعتراضی دارد از طریق قانونی و مراجع موجود اقدام کند که حتما اعتراض افراد قابل بررسی خواهد بود و اگر قرار باشد اغتشاش و هرج و مرج ایجاد شود آسیبی که امروز ما دیده‌ایم یقینا برای دیگران هم خواهد بود.
رجب‌پور در ادامه در پاسخ به این مساله که قرار است برای شهدای رجب پور از طرف میر‌حسین موسوی مراسمی گرفته شود، تاکید کرد: ما خودمان اقدام کرده و مراسم‌هایی برگزار خواهیم کرد که فکر می‌کنم کفایت هم خواهد کرد و نیازی نمی‌بینیم که جناح، گروه و یا شخصی بخواهد در این زمینه اقدام کند و البته هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی هم از این مسئله سوء استفاد کند.


نویسنده:مجید نصرتی  

نوای سایت

تبلیغات سایت

 

ارتباط آنلاین

آخرین ارسالی ها
فرزندانهاشمی
پنج پیشنهاد روزنامه امریکایی به اوباما برای تشدید آشوبهای تهران
افشاگری مجله آلمانی شوایتس
گزارش تجمع دانشجویان مقابل دادستانی تهران
اعلام برائت آیتالله خزعلی از فرزندش
/تکرار/ با حضور پر شکوه مردم؛
اطلاعیه معاونت ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رییسجمهور:
مصطفی پورمحمدی در نامهای خطاب به موسوی:
راهپیمایی 150 کیلومتری طلاب قم برای بیعت با رهبری
کدخدایی:
حرکت خودجوش موتورسواران حزب الله در تهران برگزار شد
فرزند و برادر دو شهید حوادث اخیر در گفتگو با فارس:
سیدحسن نصرالله حضور گسترده مردم ایران در انتخابات را ستود
مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی
یگاه تحلیلی پولیتیکوی آمریکا:
[همه عناوین(71)][عناوین آرشیوشده]

Atom | RSS 1.0 | RSS 2.0 | RSD | Email | Valid CSS3| modafeclip 2.0
Design:ModaFeclip.com
.تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای مدافع کلیپ محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با اجازه مدیران امکانپذیز میباشد